Politica de retur
SERVICIUL RETUR
Se asigură în condiţiile în care:
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
- În numerar, în cazul sumelor plătite ramburs pentru comenzile livrate prin curier (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
- Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
Acceseaza formular de retur.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
OPEN CONSULT SRL prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
- executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
- pentru conformarea cu normele, reglementările legale.
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații OPEN CONSULT SRL vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
Pentru mai multe detalii vă invităm să consultați informațiile publicate pe site-ul nostru, secțiunea Dezvaluirea datelor cu caracter personal, accesând pagina: Politica de confidentialitate.
Suport clienti Luni-Vineri: 8.00-17.00 | Sambata-Duminica raspundem doar pe email. Multumim pentru intelegere!
0722347687 comenzi@ideapack.ro